Badanie rynku - szacowanie wartości zamówienia
Poznań, 26 lipca 2024 r.
Badanie rynku – szacowanie wartości zamówienia
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz demontaż okresowego ogrodzenia elektrycznego o łącznej długości ok. 1200 mb (powierzchnia ogrodzona wynosi 8 hektarów) z elementów dostarczonych przez Zamawiającego.
- Ogrodzenie składa się z:
- 20 szt. słupków drewnianych narożnych o Ø 8 cm, długości 200 cm zabezpieczonych zastrzałami;
- 80 szt. słupków drewnianych o Ø 5-6 cm, długości 200 cm, rozmieszczonych co ok. 15 m w linii ogrodzenia;
- Ok. 600 szt. słupków z włókna szklanego o Ø 10 mm długości 160 cm, rozmieszczonych co ok. 2-3 m w linii ogrodzenia;
- 10 rzędów linek/drutów/taśmy (zgodnie ze schematem stanowiącym załącznik do niniejszego zamówienia).
- W ramach zlecenia należy wbić wszystkie drewniane pale na głębokość min. 50 cm, zamontować wszelkie niezbędne izolatory, napinacze oraz 10 poziomów przewodów, zgodnie ze schematem oraz wszelkimi zaleceniami Zamawiającego.
- Po zakończonym okresie funkcjonowania ogrodzenia należy zdemontować całe ogrodzenie, łącznie z drewnianymi słupkami (szczegóły zostaną określone przez Zamawiającego przed demontażem).
- Zamówienie obejmuje transport wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania i demontażu ogrodzenia. Miejscem składowania materiałów jest Ośrodek Edukacji Przyrodniczej w Lądzie, ul. Cysterska 3, 62-406 Lądek.
- Miejsce wykonania ogrodzenia stanowią łąki w dolinie Warty położone w obrębie Policko, gm. Lądek, zgodnie z mapą stanowiącą załącznik do niniejszego zamówienia.
- Obszar realizacji zamówienia stanowi teren zalewowy w dolinie Warty. Planowany przebieg ogrodzenia został wyznaczony na podmokłych łąkach, często w miejscach o znacznym zabagnieniu terenu oraz okresowym znacznym zalaniu do ok. 1 m. W okresach wysokiego poziomu uwilgotnienia przedmiotowy teren nie jest dostępny dla pojazdów mechanicznych, co wiąże się z koniecznością ręcznego transportowania sprzętu oraz elementów ogrodzenia na odległość kilkuset metrów (zdjęcia poglądowe obszaru realizacji zamówienia z wiosny 2024 r. przedstawiono w załączniku do niniejszego zamówienia).
- Termin realizacji zamówienia
- Posadowienie ogrodzenia w terminie 1-15 marca 2025 r.
- Demontaż ogrodzenia w terminie 15-30 czerwca 2025 r.
- Płatność: w dwóch ratach (po wykonaniu ogrodzenia oraz po jego demontażu) do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego.
Niniejsze badanie rynku służy ustaleniu szacunkowej wartości zamówienia na potrzeby oszacowania kosztów przedmiotowej usługi i nie zakończy się udzieleniem tego zamówienia.
Pełen opis wraz z mapami w załączniku:
Zapytanie - postawienie ogrodzenia
Rafał Śniegocki
/Dyrektor ZPKWW/
Osoba do kontaktu: Maciej Szajda, tel. 669-969-695, email: maciej.szajda@zpkww.pl
Wytworzył:
Rafał Śniegocki
(2024-07-29)
Udostępnił:
Piotrowska Małgorzata
(2024-07-29 10:03:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotrowska Małgorzata
(2024-07-29 11:06:46)